Face the music.

Προτεινόμενη μουσική υπόκρουση:

Γιατί;
Για αν ήξερες αυτά που ξέρω εγώ θα καταλαβαινες.
Τι θα καταλαβαινα;
Θα καταλαβαινες γιατί σε αγαπώ.
Γιατί με αγαπάς;
Γιατί εσύ είσαι εγώ κι εγώ είμαι εσύ.
Τι εισαι εσύ; Τι είμαι εγώ;
Είμαστε τα πάντα. Ό,τι μπορείς να φανταστείς, να νιώσεις, να δεις σε μια ακτίνα του ηλίου κι όλα όσα βλέπεις στα όνειρα σου.
Γιατί με αγαπάς;
Γιατί όταν σε κοιτάω ξέρω ότι είσαι εδώ.
Τι θέλεις να κάνουμε;
Θέλω να ταξιδέψουμε. Θέλω να δούμε και να νιώσουμε. Να παίξουμε, να γελάσουμε, να κλάψουμε και να ανασάνουμε χωρίς άγχος.
Που θέλεις να πάμε;
Ας ξεκινήσουμε από κάπου με πυκνή βλάστηση. Εσύ που θέλεις να πάμε;
Θέλω να πάμε στα σύννεφα. Ξέρεις τι γεύση έχουν τα σύννεφα;
Όχι αλλά θέλω να μάθω.
Πως τα φαντάζεσαι;
Σαν τις τελευταίες νιφάδες χιονιού που έχουν πέσει σε πάνω σε παλιότερες.
Νυστάζω.
Κοιμήσου.
Δεν θέλω.
Γιατί;
Γιατί όταν είμαι ξύπνι_ δεν θέλω να κοιμηθώ.
Κι όταν κοιμάσαι;
Δεν θέλω να ξυπνήσω.
Θέλω να σε αγκαλιάσω.
Θέλω να σε αγκαλιάσω.
Τι θα γίνει αύριο;
Δεν ξέρω. Ξέρω ότι τώρα είμαστε εδώ.
Δεν θέλω να φύγω από ‘δω.
Ούτε εγώ.
Και στα σύννεφα; Στο δάσος;
Θα πάμε.
Πότε;
Όταν έρθει η κατάληλη στιγμή. Ο χρόνος είναι με το μέρος μας.
Τι είναι ο χρόνος;
Είναι οι στιγμές που σου παίρνουν την ανάσα.
Δεν είναι οι στιγμές που ανασαίνεις;
Μπορεί.
Κι αν πεθάνω;
Θα πας σε ένα μέρος όπου θα καταλάβεις ακόμα καλύτερα.
Τι;
Δεν ξέρω πως να στο εξηγήσω.
Εσύ το ξέρεις;
Όχι. Το φαντάζομαι.
Πως το φαντάζεσαι;
Σαν ένα μέρος όπου τίποτα δεν σε κρατάει. Δεν υπάρχουν φυσικοί νόμοι. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός.
Φοβάμαι.
Το άπειρο;
Ότι θα σε χάσω.
Τώρα είμαι εδώ.
Υπάρχουν φυσικοί νόμοι τώρα;
Μόνο στο μυαλό του συνόλου.
Αν το σύνολο πίστευε δηλαδή ότι μπορούμε να πετάξουμε; Θα μπορούσαμε;
Ναι.
Ότι πιστεύει το σύνολο ισχύει;
Ναι.
Τι πιστεύει το σύνολο;
Καλή ερώτηση.
Ποιος αποφασίζει τι θα πιστέψει το σύνολο;
Οι εβραίοι.
( :
Σε αγαπώ.
Εγώ σε αγαπώ περισσότερο.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.